הגיע הזמן שהשמש תייצר לך כסף

גגות סולאריים: גג סולארי לעתיד ירוק

בלי הרבה מאמץ ועם קצת השקעה של כסף, הגג של הבית שלכם יכול להפוך למקור הכנסה לא קטן. לוחות סולארית שמותקנים על הגג מהווים מקור מצוין ליצירה של אנרגיה בעזרת קרני השמש. מלבד העובדה שהאנרגיה הזו לא מזהמת היא גם יכולה לעזור לכם לחוסך הרבה מאוד כסף. אנחנו באבילו כאן כדי לספר לכם בדיוק איך זה עובד.
24/7
זמינות
25
שנות אחריות
100
עובדים
מערכות אנרגיה סולארית

מי אנחנו?

בונים עתיד ירוק יותר עם אבילו

חברת אבילו גגות סולאריים היא חלוצת ממהפכת השימוש באנרגיה סולארית ירוקה במדינת ישראל. אנו מתמחים בהתקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גג סולארי החל מייעוץ והתאמת המוצר הנכון ללקוח ועד למערכת סולארית רווחית ואמינה על מגוון רחב של סוגי מבנים שונים. אנחנו לא מתפשרים על אמינות ואחריות מלאה בכל מערכות האנרגיה הסולאריות שלנו ומשתמשים רק ברכיבים האיכותיים ביותר בשוק (TIER 1 על פי מדד בלומברג העולמי). לאבילו מערך ארצי בכל הארץ שכולל עשרות צוותי התקנה האיכותיים והמיומנים ביותר. עם אבילו תקבלו מערכת אנרגיה סולארית עם ניצול האנרגיה המקסימלי הזמין בשוק ע''י שימוש בפאנלים סולאריים חכמים, יחד עם אפליקצייה לנייד המאפשרת לעקוב על כמות היייצור וצריכת החשמל הביתית ושירות ואחריות מורחבים מבית אבילו.

1500
פרויקטים
K 250
קוט''ש מיוצר כל שנה
M 200
היקף פרויקטים
M 1
טון CO2 נחסכו

כמה שווה הגג שלך?

מחשבון גג סולארי

מהי ההכנסה החודשית שהגג הסולארי שלך עומד לייצר?

התחום של אנרגיה סולארית הוא תחום יחסית חדש בעולם שלנו והוא התפתח כתוצאה מהצורך לייצר חשמל בצורה שאינה מזהמת. היתרון הגדול של השמש הוא העובדה שהיא מקור אנרגיה אינסופי וניתן להפיק ממנה את החשמל בלי עלות בכלל. ההפקה של האנרגיה נעשית באמצעות פאנלים סולאריים שקולטים את אור השמש ומפיקים את האנרגיה.

סוג גג
גודל הגג במ''ר
מ''ר
רווח שנתי של לפחות:
ההספק שלך הוא:
KW

תהליך הקמת גגות סולאריים

עד לא מכבר, כדי להנות מאנרגיה ירוקה היה צורך להתקין במקום מסוים לוחות סולאריים, בדומה לאלו שמותקנים לצד דודי השמש בבתים. עם זאת, להתקנה של לוחות כאלו יש כמה חסרונות. בראש ובראשונה החיסרון הוא אסתטי, כיון שהמראה שלהם על הגג של הבית אינו הדבר היפה ביותר. בנוסף, לא תמיד הלוחות הצליחו להפיק חשמל בצורה יעילה.

1

פגישה ללא עלות עם הנדסאי

פגישה ללא עלות עם יועץ הדנסאי מקצועי מטעם אבילו שמתאים את עמרכת למבנה והצרכים שלכם. 

2

הקמת גג סולארי

תכנון הנדסאי, רישוי מול הגורמים הרלוונטים, התקנת המערכת וחיבורה לרשות החשמל.

3

הכנסה בטוחה ויציבה

מתחילים להרוויח הכנסה בטוחה ויציבה לטווח ארוך ומצוות אבילו שאיתכם בכל התהליך.

מזה גגות סולאריים?

גג סולארי הוא גג מיוחד שעשוי למעשה מלוחות שיכולים לקלוט את השמש בצורה מיטבית. הגג הזה נראה בדיוק כמו גג רעפים רגיל, ולעיתים קשה להבחין בהבדל שבין השניים. עם זאת, לגג הזה יש יתרון בכך שהוא מפיק חשמל בצורה יעילה יותר מאשר לוחות שמותקנים על גבי גג קיים. בנוסף, ניתן לבנות אותו בזווית שאינה ממש מול השמש, מה שמאפשר שטח גדול יותר של קולטים. 

 אם תרצו אנו תומכים כמובן גם בהשכרת גגות למערכות סולאריות.

גם בצד הבטיחותי יש לגג כזה יתרון גדול. בניגוד ללוחות שמחוברים אל הגג בצורה מלאכותית, ותקלות שונות עלולות לגרום לנפילה של קולטים או נזקים שונים, גג סולארי נחשב עמיד הרבה יותר ומספר התקלות שיכולות להתרחש בו קטנות מאלו שמתרחשות בגגות רגילים עם פאנלים סולאריים. 

התקנה של גג סולארי נעשית בצורה מהירה יותר, ולאור העובדה שמדובר על הגג עצמו, אין צורך לבצע קדיחות או עגינות נוספות בגג על מנת לאבטח את הקולטים. עם זאת, עליכם להקפיד שההתקנה של הגג תעשה בצורה בטיחותית כדי להבטיח את הביטחון האישי שלכם ואת התפעול התקין של המערכת למשך כמה שיותר זמן. 

מלבד העובדה שברגע שיהיה לכם גג סולארי אתם מפסיקים לזהם את האוויר כאשר אתם עושים שימוש בחשמל, מהר מאוד גם תבינו שמדובר על חיסכון כלכלי גדול. אם הבית שלכם מצליח לקבל את כל האנרגיה שלו מהגג, אתם לא צריכים לשלם יותר על חשמל. בשלב מתקדם יותר ברגע שתגיעו לייצור עצמי מספיק, תוכלו גם למכור חשמל וכך להפוך את הגג למקור רווח קבוע.

ישראלים רבים נמנעים מהתקנה של גג סולארי לאור החשש מעלות גבוהה. לנו באבילו יש בשורה טובה עבורכם. ראשית, המחיר של התקנת גג מהסוג הזה אינה יקרה כמו שאתם חושבים. בנוסף, לאחר כמה שנים ההשקעה שלכם בגג תחזיר את עצמה באופן וודאי, ועל כן אין לכם מה להתייחס להוצאה הזו בתור הוצאה רגילה.

בדיוק כמו השקעה של כסף בצורה אחרת, מדובר על השקעה שבטווח הארוך כנראה תניב לכם הרבה מאוד כסף, בין אם בצורה ישירה ובין אם על ידי חיסכון של הוצאות החשמל. אפשר לומר שאין הרבה השקעות שיותר בטוחות מגג סולארי.

פאנלים סולאריים
שאלות ותשובות

אבילו היא חברה שמתמחה בהקמה של מערכות סולאריות וגגות סולאריים. הצוות של החברה ילווה אתכם החל מהשלב הראשוני עד לסיום הפרויקט כדי שגם הגג שלכם יהפוך למקור ליצירת אנרגית שמש. אבילו עובדת בסטנדרט הגבוה ביותר ועושה שימוש במוצרים עמידים כך שגגות הסולאריים יחזיקו לכם הרבה שנים קדימה. אז לפני התקנה של גג סולארי, אל תשכחו לפנות לאבילו.

צריך עזרה?