כבר לא צריך להשקיע כסף כדי להתחיל להרוויח ממערכת סולארית

השכרת גג למערכת סולארית: מתחילים להרוויח ללא השקעה כספית

אם בבעלותך גג פנוי של רפת, מבנה תעשייתית, משק או קיבוץ/מושב ואתם מעוניינים להקים מערכת סולארית בשטחם ללא השקעה כספית השאירו פרטים עכשיו! אפס עלויות, רווחים כבר מהשנה הראשונה של ההתקשרות, אפס התעסקות מצדכם, אפס סיכון והחלפת גגות/איטום באחריות אבילו, צריכים עוד סיבות להשכיר את הגג?
24/7
זמינות
25
שנות אחריות
100
עובדים
מערכות אנרגיה סולארית

השכרת הגג למערכת סולארית

מי אנחנו

בונים עתיד ירוק יותר עם אבילו

תמיד צעד לפני כולם, תמיד טיפה יותר ברי-קיימא כשזה מגיע להשכרת גגות סולאריים, אנחנו שם ב100% וזו הסיבה שאנחנו ממשיכים להוביל את שוק האנרגיה הסולארית בישראל. השכרת הגג למערכת סולארים עושים רק פעם אחת, רק עם אבילו!חברת אבילו גגות סולאריים היא חלוצת ממהפכת השימוש באנרגיה סולארית ירוקה במדינת ישראל. אנו מתמחים בהתקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גג סולארי החל מייעוץ והתאמת המוצר הנכון ללקוח ועד למערכת סולארית רווחית ואמינה על מגוון רחב של סוגי מבנים שונים. אנחנו לא מתפשרים על אמינות ואחריות מלאה בכל מערכות האנרגיה הסולאריות שלנו ומשתמשים רק ברכיבים האיכותיים ביותר בשוק (TIER 1 על פי מדד בלומברג העולמי). לאבילו מערך ארצי בכל הארץ שכולל עשרות צוותי התקנה האיכותיים והמיומנים ביותר. עם אבילו תקבלו מערכת אנרגיה סולארית עם ניצול האנרגיה המקסימלי הזמין בשוק ע''י שימוש בפאנלים סולאריים חכמים, יחד עם אפליקצייה לנייד המאפשרת לעקוב על כמות היייצור וצריכת החשמל הביתית ושירות ואחריות מורחבים מבית אבילו.

1500
פרויקטים
K 250
קוט''ש מיוצר כל שנה
M 200
היקף פרויקטים
M 1
טון CO2 נחסכו

כמה שווה הגג שלך?

מחשבון השכרת גגות סולאריים

מהי ההכנסה החודשית שהגג הסולארי שלך עומד לייצר?

מחיר גג סולארי תלוי במספר פרמטרים: גודל הגג, גובה הגג, כיוון הגג, מיקום הגג וצריכת החשמל הנוכחית שלכם.

סוג גג
גודל הגג במ''ר
מ''ר
רווח שנתי של לפחות:
ההספק שלך הוא:
KW
מערכות אנרגיה סולארית

למה אנחנו?

חלוצי שוק הגגות הסולאריים כבר מ-2010

מערכות סולארית למגזר הפרטי

השכרת מערכת סולארית בכל גודל, מרוויחים ביחד.

מערכות גג סולארי למגזר המסחרי

מגזר חקלאי

מערכות גג סולארי למגזר החקלאי

לאבילו מעל ל-12 שנות ניסיון בתחום הגגות הסולאריים, מחלוצות התחום בישראל, יותר מ1500 התקנות של מערכות אנרגיה סולאריות בכל סוגי גג סולארי החל מרעפים ועד לרפתות. אנחנו מתחייבים לחדשנות, שקיפות, יעילות, מקצועיות, מיומנות גבוהה, בטיחות וניסיון רב. בכל פרוייקט גגות סולאריים אנחנו מבצעים תכנון הנדסי מדוייק בתיאום מלא עם הלקוח המאפשר ניצול מקסמילי של שטח הגג כדי לייצר את כמות האנרגיה המקסימלית. אנו דוגלים במקצועיות מירבית ויעילות בתחום רישוי המערכת, תכנון וההקמה של גגות סולאריים, אשר יבטיחו את הקמת הפרויקטים במועד הנקבע ובתפוקה מירבית של חשמל בהתאם לתנאי השטח. לאבילו ידע וניסיון רב המאפשרים הקמת גגות סולאריים במחירים תחרותיים.

תהליך השכרת גג סולארי

1

פגישה ללא עלות עם הנדסאי

פגישה ללא עלות עם יועץ הדנסאי מקצועי מטעם אבילו שמתאים את עמרכת למבנה והצרכים שלכם. 

2

השכרת הגג למערכת סולארית

תכנון הנדסאי, רישוי מול הגורמים הרלוונטים, התקנת המערכת וחיבורה לרשות החשמל.

3

הכנסה בטוחה ויציבה

מתחילים להרוויח הכנסה בטוחה ויציבה לטווח ארוך ומצוות אבילו שאיתכם בכל התהליך.

למה כדאי להשכיר גג סולארי?

 השכרת הגג למערכת סולארית הופכת אותכם לשותפים לרווחי החברה, עם זאת, לאפס הוצאות ואפס בירוקרטיה, אנחנו דואגים להכל מא' עד ת'. השותפים של אבילו מרוויחים אחוזים מהכנסות המערכת בתמורה להשכרת הגג הלא מנוצל! חמישים אחוז מרווחי המערכת הולכים לכיס השותף.

מה היתרונות להשכרת הגג למערכת סולארית?

הקמת מערכת סולארית מסחרית יכולה להגיע למיליונים, בירוקרטיה רבה ודורשת ניהול מדוקדק, כאשר אתם משכירים את הגג לא נדרשת ממכם השקעה כספית!

רווחי המערכת הסולארים מתחילים להגיע אליכם מהרגע בו המערכת מופעלת כאשר אתם משכירים את הגג. לעומת זאת, רכישת מערכת סולארית דורשת ממכם כמה שנים להחזיר את ההשקעה לבנק ורק לאחר מכן להתחיל להנות מהרווחים. 

הקמת מערכת סולארית על הגג שלכם מעלה משמעותית את ערך הנכס בעתיד. 

 

גגות סולאריים מייצרים החזר חודשי קבוע ומובטח – כל יום שהפאנלים הסולאריים מחוברים והשמש זורחת התשלום החודשי מגיע לחשבון הבנק. שטח הגג שלכם לא מנוצל, זו ההזדמנות שלך לקחת חלק במהפכת האנרגיה הסולארית בישראל, ולייצר נכס שמניב כסף!

בעת בחירת המסלול הפופלארי של השכרת הגג למערכת סולארית אתם נהפכים לשותפים איתנו. המטרה שלנו היא למקסם את תפוקת החשמל מהגג שלכם, בין אם זה להיות מעודכנים ברגולוציות העדכניות וחידוש תמידי לפאנלים החדשניים והיעילים ביותר.

למעשה, בימים הללו קיים מחדל סביבתי וקיים צורך להפחית את כמות פליטת הCO2 שמזיק לכדור הארץ, ובעל קשר ישר על שינויי האקלים בעולם וזיהום האוויר בעולם. 

למזלנו, קיימת הזדמנות לקחת חלק, ולמנוע את ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ. מערכת אנרגיה סולארית מפיקה אנרגיה סולארית נקייה וירוקה ומחליפה פליטה של עשרות אלפי טונות C02 לאטמוספירה. כאן בטנגו, אנחנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא לא רק דרך לאנושות לייצר אנרגיה אבל גם דרך לסביבה להירפא מהנזק התעשייתי שנגרם לה.

פאנלים סולאריים

השכרת גגות סולאריים

שאלות ותשובות

החל מיום 1.3.2021 תעריף תשלומי חברת החשמל הוא כלהלן: 15 קילוואט ראשונים – 48 אגורות, יתרת ההספק בין 100-16 קילוואט - 41 אגורות, יתרת ההספק שבין 300-101 קילוואט – 5.24 אגורות, יתרת ההספק שבין 630-301 קוט"ש – 91.18 אגורות. כמו כן, החל משנת 2018 , התעריפים הללו אינם צמודים לשום מדד.

צריך עזרה?