תתחיל להרוויח כסף מהשמש.

מערכת סולארית עצמאית: כל מה שצריך לדעת על מערכות סולאריות עצמאיות

מערכת סולארית עצמאית היא מערכת היודעת לספק חשמל לגורמים פרטיים, עסקים ומפעלים המיוצרים על ידי פאנלים סולאריים. אנחנו באבילו מומחים בתכנון והתקנת מערכות סולאריות עצמאיות. 

  • ללא חיבור לחברת החשמל
  • הטכנולוגיה המתקדמת בשוק
  • תחילת עבודה מיידית
24/7
זמינות
25
שנות אחריות
100
עובדים
מערכות אנרגיה סולארית

מי אנחנו?

בונים עתיד ירוק יותר עם אבילו

תמיד צעד לפני כולם, תמיד טיפה יותר ברי-קיימא כשזה מגיע לגגות סולאריים, אנחנו שם ב100% וזו הסיבה שאנחנו ממשיכים להוביל את שוק האנרגיה הסולארית בישראל. מערכת אנרגיה סולארית מקימים רק פעם אחת, רק עם אבילו. חברת אבילו גגות סולאריים היא חלוצת ממהפכת השימוש באנרגיה סולארית ירוקה במדינת ישראל. אנו מתמחים בהתקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גג סולארי החל מייעוץ והתאמת המוצר הנכון ללקוח ועד למערכת סולארית רווחית ואמינה על מגוון רחב של סוגי מבנים שונים. אנחנו לא מתפשרים על אמינות ואחריות מלאה בכל מערכות האנרגיה הסולאריות שלנו ומשתמשים רק ברכיבים האיכותיים ביותר בשוק (TIER 1 על פי מדד בלומברג העולמי). לאבילו מערך ארצי בכל הארץ שכולל עשרות צוותי התקנה האיכותיים והמיומנים ביותר. עם אבילו תקבלו מערכת אנרגיה סולארית עם ניצול האנרגיה המקסימלי הזמין בשוק ע''י שימוש בפאנלים סולאריים חכמים, יחד עם אפליקצייה לנייד המאפשרת לעקוב על כמות היייצור וצריכת החשמל הביתית ושירות ואחריות מורחבים מבית אבילו.

1500
פרויקטים
K 250
קוט''ש מיוצר כל שנה
M 200
היקף פרויקטים
M 1
טון CO2 נחסכו

כמה שווה הגג שלך?

הכל על מערכת סולארית עצמאית

מקומות ללא חשמל נגיש בוחרים להשתמש במערכת סולארית עצמאית ברוב הפעמים, כמו במפעלים מרוחקים, מתקני אבטחה ללא אספקת חשמל זמינה וכן, במטרה להשתמש באנרגיה ירוקה ונקייה. בנוסף לכך מערכת סולארית תבטל את התלות של הגוף/אדם בגופי הציבור ותחסוך לגמרי את עלויות תשלומי החשמל.

מערכות אנרגיה סולארית

למה אנחנו?

חלוצי שוק המערכות הסולאריות כבר מ-2010

מערכות סולארית למגזר הפרטי

השכרת מערכת סולארית בכל גודל, מרוויחים ביחד.

מערכות גג סולארי למגזר המסחרי

מגזר חקלאי

מערכות גג סולארי למגזר החקלאי

לאבילו מעל ל-12 שנות ניסיון בתחום המערכות הסולאריות, מחלוצות התחום בישראל, יותר מ1500 התקנות של מערכות סולאריות עצמאיות בכל סוגי גג סולארי החל מבתים פרטיים ועד לרפתות. אנחנו מתחייבים לחדשנות, שקיפות, יעילות, מקצועיות, מיומנות גבוהה, בטיחות וניסיון רב. בכל פרוייקט מערכות סולאריותאנחנו מבצעים תכנון הנדסי מדוייק בתיאום מלא עם הלקוח המאפשר ניצול מקסמילי של שטח הגג כדי לייצר את כמות האנרגיה המקסימלית. אנו דוגלים במקצועיות מירבית ויעילות בתחום רישוי המערכת, תכנון וההקמה של גגות סולאריים, אשר יבטיחו את הקמת הפרויקטים במועד הנקבע ובתפוקה מירבית של חשמל בהתאם לתנאי השטח. לאבילו ידע וניסיון רב המאפשרים הקמת גגות סולאריים במחירים תחרותיים.

תהליך הקמת מערכת סולארית עצמאית

1

פגישה ללא עלות עם מהנדס

פגישה ללא עלות עם מהנדס מומחה מטעם אבילו שמתאים את עמרכת למבנה והצרכים שלכם. 

2

הקמת מערכת סולארית

תכנון הנדסאי, רישוי מול הגורמים הרלוונטים, התקנת המערכת וחיבורה לרשות החשמל.

3

הכנסה בטוחה ויציבה

מתחילים להרוויח הכנסה בטוחה ויציבה לטווח ארוך ומצוות אבילו שאיתכם בכל התהליך.

מהן מערכות סולארית עצמאיות?

כל מה שצריך לדעת ולהבין לגבי מערכת סולארית והתקנתה וביצועה והמידע הרלוונטי עבורכם.

מערכת סולארית מייצרים החזר חודשי קבוע ומובטח – כל יום שהפאנלים הסולאריים מחוברים והשמש זורחת התשלום החודשי מגיע לחשבון הבנק. שטח הגג שלכם לא מנוצל, זו ההזדמנות שלך לקחת חלק במהפכת האנרגיה הסולארית בישראל, ולייצר נכס שמניב כסף!

מדינת ישראל באמצעות חברת החשמל מתחייבת לשלם לכם למשך 25 שנה הבאות.  היום בהשקעות שונות אפשר לקוות לתשואה של 6-7% בעסקה מוצלחת. שוק האנרגיה הסולארית ייצר הזדמנות השקעה עם תשואה של יותר מ10% כל בשנה והחזר השקעה צפוי בסדר גדול של 9 שנים. 

בשנים האחרונות, מדינת ישראל תומכת בפיתוח גגות סולאריים ומציעה הטבות מס וארנונה בחינם על מערכות סולאריות. המגזר הפרטי זכאי  לפטור מס מלא עד הכנסה שנתית בסך 24,000 ₪, וכן, רק 10% מס על הכנסות שנתיות של לא יותר מ-100,000 ₪.

כל התהליך מא' עד ת' מתבצע על ידינו. החל מהוצאת ההיתרים להקמת המערכת הסולארית,נעשה את כל התהליך מול חברת חשמל גם לצורך הוצאת ההיתרים להקמת המערכת וגם בהתחשבנות על קבלת הכספים על חהשמל המיוצר. חברתנו פיתחה מערכת יחודית המנהלת את הוצאת החשבוניות באופו אוטומטי לחלוטין.

למעשה, בימים הללו קיים מחדל סביבתי וקיים צורך להפחית את כמות פליטת הCO2 שמזיק לכדור הארץ, ובעל קשר ישר על שינויי האקלים בעולם וזיהום האוויר בעולם. 

למזלנו, קיימת הזדמנות לקחת חלק, ולמנוע את ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ. מערכת אנרגיה סולארית מפיקה אנרגיה סולארית נקייה וירוקה ומחליפה פליטה של עשרות אלפי טונות C02 לאטמוספירה. כאן בטנגו, אנחנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא לא רק דרך לאנושות לייצר אנרגיה אבל גם דרך לסביבה להירפא מהנזק התעשייתי שנגרם לה.

פאנלים סולאריים
שאלות ותשובות

החל מיום 1.3.2021 תעריף תשלומי חברת החשמל הוא כלהלן: 15 קילוואט ראשונים – 48 אגורות, יתרת ההספק בין 100-16 קילוואט - 41 אגורות, יתרת ההספק שבין 300-101 קילוואט – 5.24 אגורות, יתרת ההספק שבין 630-301 קוט"ש – 91.18 אגורות. כמו כן, החל משנת 2018 , התעריפים הללו אינם צמודים לשום מדד.

צריך עזרה?