מתחילים לייצר הכנסה מהשמש.

מערכת סולארית מסחרית: הכל על מערכת סולארית לעסקים

מערכת סולארית מסחרית מייצרת בין 15-50 קוט''ש. המערכת משתמש בשטח לא מנוצל בשטח קיים ומתאימה לעסקים בתחום: יקבים, איחסון, משקים, תעשיה, חניונים, אולמות אירועים, מסחר, מוסכים, עמותות, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, בתי כנסת, אולמות תצוגה, נגריות ועוד. צוות אבילו כולל את צוותי הקונסטרוקטורים והמהנדסים המובילים בתעשיה, אנחנו מתחייבים לתוצאות הטובות ביותר לעסקים וחברות בכל הגדלים ובכל התעשיות. זה הזמן להתקדם למערכת סולארית לעסק!
24/7
זמינות
25
שנות אחריות
100
עובדים
מערכות אנרגיה סולארית

למה אנחנו?

בונים עתיד ירוק יותר עם אבילו

תמיד צעד לפני כולם, תמיד טיפה יותר ברי-קיימא כשזה מגיע למערכות סולאריות מסחריות , אנחנו שם ב100% וזו הסיבה שאנחנו ממשיכים להוביל את שוק האנרגיה הסולארית בישראל. מערכת אנרגיה סולארית מקימים רק פעם אחת, רק עם אבילו. חברת אבילו היא חלוצת מהפכת השימוש באנרגיה סולארית ירוקה במדינת ישראל. אנו מתמחים בהתקנת מערכות אנרגיה סולאריות מסחריות: החל מייעוץ והתאמת המוצר הנכון ללקוח ועד למערכת רווחית ואמינה על מגוון רחב של סוגי מבנים שונים. אנחנו לא מתפשרים על אמינות ואחריות מלאה בכל מערכות האנרגיה הסולאריות שלנו ומשתמשים רק ברכיבים האיכותיים ביותר בשוק (TIER 1 על פי מדד בלומברג העולמי).
לאבילו מערך ארצי בכל הארץ שכולל עשרות צוותי התקנה האיכותיים והמיומנים ביותר. עם אבילו תקבלו מערכת אנרגיה סולארית עם ניצול האנרגיה המקסימלי הזמין בשוק ע''י שימוש בפאנלים סולאריים חכמים, יחד עם אפליקצייה לנייד המאפשרת לעקוב על כמות היייצור וצריכת החשמל הביתית ושירות ואחריות מורחבים מבית אבילו.

1500
פרויקטים
K 250
קוט''ש מיוצר כל שנה
M 200
היקף פרויקטים
M 1
טון CO2 נחסכו

כמה שווה הגג שלך?

מחשבון מערכות סולאריות לעסק

מהי ההכנסה החודשית שהמערכת עומדת לייצר לעסק שלך

מחיר מערכת סולארית תלוי במספר פרמטרים: גודל הגג, גובה הגג, כיוון הגג, מיקום הגג וצריכת החשמל הנוכחית שלכם.

סוג גג
גודל הגג במ''ר
מ''ר
רווח שנתי של לפחות:
ההספק שלך הוא:
KW

תהליך הקמת מערכת סולארית לעסק

1

פגישה ללא עלות עם מנהדס

פגישה ללא עלות עם מהנדס מקצועי מטעם אבילו שמתאים את המערכת הסולארית למבנה והצרכים שלכם. 

2

הקמת מערכת סולארית מסחרית

תכנון ע"י מהנדס מומחה, רישוי מול הגורמים הרלוונטים, התקנת המערכת וחיבורה לרשות החשמל.

3

הכנסה בטוחה ויציבה

מתחילים להרוויח הכנסה בטוחה ויציבה לטווח ארוך ומצוות אבילו שאיתכם בכל התהליך.

מהן מערכות סולאריות מסחריות?

בגדול, מערכת סולארית מסחרית משמעותה אנרגייה ירוקה ונקייה. התהליך מתרחש כל יום החל מהזריחה ועד השקיעה – למזלנו, בישראל השמש חזקה והתברכנו בשעות שמש רבות ביחס לעולם.

 
 

מערכת סולארית מסחרית מייצרת החזר חודשי קבוע ומובטח – כל יום שהפאנלים הסולאריים מחוברים והשמש זורחת התשלום החודשי מגיע לחשבון הבנק. שטח הגג שלכם לא מנוצל, זו ההזדמנות שלך לקחת חלק במהפכת האנרגיה הסולארית בישראל, ולייצר נכס שמניב כסף!

מדינת ישראל באמצעות חברת החשמל מתחייבת לשלם לכם למשך 25 שנה הבאות.  היום בהשקעות שונות אפשר לקוות לתשואה של 6-7% בעסקה מוצלחת. שוק האנרגיה הסולארית ייצר הזדמנות השקעה עם תשואה של יותר מ10% כל בשנה והחזר השקעה צפוי בסדר גדול של 9 שנים. 

בשנים האחרונות, מדינת ישראל תומכת בפיתוח מערכות סולאריים ומציעה הטבות מס וארנונה בחינם עליהן. המגזר הפרטי זכאי  לפטור מס מלא עד הכנסה שנתית בסך 24,000 ₪, וכן, רק 10% מס על הכנסות שנתיות של לא יותר מ-100,000 ₪.

כל התהליך מא' עד ת' מתבצע על ידינו. החל מהוצאת ההיתרים להקמת המערכת הסולארית,נעשה את כל התהליך מול חברת חשמל גם לצורך הוצאת ההיתרים להקמת המערכת וגם בהתחשבנות על קבלת הכספים על חהשמל המיוצר. חברתנו פיתחה מערכת יחודית המנהלת את הוצאת החשבוניות באופו אוטומטי לחלוטין.

למעשה, בימים הללו קיים מחדל סביבתי וקיים צורך להפחית את כמות פליטת הCO2 שמזיק לכדור הארץ, ובעל קשר ישר על שינויי האקלים בעולם וזיהום האוויר בעולם. 

למזלנו, קיימת הזדמנות לקחת חלק, ולמנוע את ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ. מערכת אנרגיה סולארית מפיקה אנרגיה סולארית נקייה וירוקה ומחליפה פליטה של עשרות אלפי טונות C02 לאטמוספירה. כאן בטנגו, אנחנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא לא רק דרך לאנושות לייצר אנרגיה אבל גם דרך לסביבה להירפא מהנזק התעשייתי שנגרם לה.

פאנלים סולאריים
שאלות ותשובות

חברת החשמל מעודדת עסקים וחברות להתקין מערכות סולאריות מסחריות על השטח הלא מנוצל שנמצא במפעלים ומבני העסק שלהם. מערכות סולאריות לעסקים מתאימות להתקנה על מגוון סוגי מבנים והקמתן היא השקעה נכונה בגלל ש:

  1. מערכת סולארית מסחרית מייצרת אפיק הכנסה חדש וקבוע ויציבה לעסק ע"י שימוש בשטח לא מנוצל!
  2. הוצאות החשמל בעסק ומפעלים מגיעים לסכומי עתק, מערכת סולארית מסחרית תאפשר לכם לחסוך ואף להתחיל להרוויח מהחשמל.
  3. התקנת מערכת סולארית בעסק תציג את העסק שלכם כעסק שאכפת לו, שמעורב בקהילה ולוקח חלק בשינוי ושמירה על איכות הסביבה.
צריך עזרה?