הגיע הזמן שהשמש תייצר לך כסף

לוח סולארי: הכל על לוחות סולאריים

את הלוחות הסולאריים כולנו מכירים מדוד השמש הביתי, והם אלו שמאפשרים לנו לקבל מים חמים גם בלי דקה אחת של חשמל. בשנים האחרונות לאור הצורך באנרגיה שאינה מזהמת יותר ויותר שטחים מתכסים בלוחות סולאריים על מנת לאפשר ייצור של חשמל בעזרת השמש. אנחנו באבילו כאן כדי לספר לכם איך כל זה יכול להיות מאוד רלוונטי עבורכם.
24/7
זמינות
25
שנות אחריות
100
עובדים
מערכות אנרגיה סולארית

מי אנחנו?

בונים עתיד ירוק יותר עם אבילו

חברת אבילו לוחות סולאריים היא חלוצת ממהפכת השימוש באנרגיה סולארית ירוקה במדינת ישראל. אנו מתמחים בהתקנתלוחות סולאריים על גג סולארי החל מייעוץ והתאמת המוצר הנכון ללקוח ועד למערכת סולארית רווחית ואמינה על מגוון רחב של סוגי מבנים שונים. אנחנו לא מתפשרים על אמינות ואחריות מלאה בכל מערכות האנרגיה הסולאריות שלנו ומשתמשים רק ברכיבים האיכותיים ביותר בשוק (TIER 1 על פי מדד בלומברג העולמי). לאבילו מערך ארצי בכל הארץ שכולל עשרות צוותי התקנה האיכותיים והמיומנים ביותר. עם אבילו תקבלו מערכת אנרגיה סולארית עם ניצול האנרגיה המקסימלי הזמין בשוק ע''י שימוש בפאנלים סולאריים חכמים, יחד עם אפליקצייה לנייד המאפשרת לעקוב על כמות היייצור וצריכת החשמל הביתית ושירות ואחריות מורחבים מבית אבילו.

1500
פרויקטים
K 250
קוט''ש מיוצר כל שנה
M 200
היקף פרויקטים
M 1
טון CO2 נחסכו

כמה שווה הגג שלך?

מחשבון לוחות סולאריים

מהי ההכנסה החודשית שהלוח הסולארי שלך עומד לייצר?

לוח סולארי הוא לוח חלק בצבע כהה, שמצויד בקולטי שמש. הלוח קולט את האור והחום שהשמש מקרינה והוא ממיר אותם לאנרגיה חשמלית שאותה אנחנו יכולים להמיר לשימושי החשמל הרגילים שיש בבית שלנו. הלוח כמובן עושה את זה בצורה סטטית, בלי שיש צורך לבצע אף פעולה. ברגע שהתקנתם לוח סולארי, ייצרתם למעשה מקור לא אכזב להפקת אנרגיה.

סוג גג
גודל הגג במ''ר
מ''ר
רווח שנתי של לפחות:
ההספק שלך הוא:
KW
מערכות אנרגיה סולארית

למה אנחנו?

חלוצי שוק הלוחות הסולאריים כבר מ-2010

מערכות סולארית למגזר הפרטי

השכרת מערכת סולארית בכל גודל, מרוויחים ביחד.

מערכות גג סולארי למגזר המסחרי

מגזר חקלאי

מערכות גג סולארי למגזר החקלאי

לאבילו מעל ל-12 שנות ניסיון בתחום הגגות הסולאריים, מחלוצות התחום בישראל, יותר מ1500 התקנות של לוחות סולאריים בכל סוגי גג סולארי החל מרעפים ועד לרפתות. אנחנו מתחייבים לחדשנות, שקיפות, יעילות, מקצועיות, מיומנות גבוהה, בטיחות וניסיון רב. בכל פרוייקט לוחות סולאריים אנחנו מבצעים תכנון הנדסי מדוייק בתיאום מלא עם הלקוח המאפשר ניצול מקסמילי של שטח הגג כדי לייצר את כמות האנרגיה המקסימלית. אנו דוגלים במקצועיות מירבית ויעילות בתחום רישוי המערכת, תכנון וההקמה של גגות סולאריים, אשר יבטיחו את הקמת הפרויקטים במועד הנקבע ובתפוקה מירבית של חשמל בהתאם לתנאי השטח. לאבילו ידע וניסיון רב המאפשרים הקמת לוחות סולאריים במחירים תחרותיים.

היתרון של השמש בתור מקור אנרגיה הוא בעובדה שאין צורך לזהם את הסביבה כאשר מייצרים ממנה חשמל. בניגוד לדלק או פחם, שבעת ייצור חשמל בעזרתם נגרם נזק סביבתי משמעותי, כאשר מפיקים חשמל מהשמש אין לסביבה שום נזק. זו הסיבה שהובילה לכך שבשנים האחרונות יותר ויותר מקומות בוחרים להפיק את החשמל שלהם באמצעות לוחות סולאריים.

תהליך התקנת לוחות סולאריים

בעת התקנה של לוחות סולאריים חשוב לזכור שמדובר על מערכת שמחוברת למערכת החשמל שלכם, ועל כן יש לנהוג במשנה זהירות. הקפידו לקבל שירות רק מספק מומחה, שעומד בתקני הבטיחות הנדרשים. לפני ההתקנה יש לידע את הרשויות המקומיות על כוונתכם לבצע התקנה של לוחות סולאריים, דבר שלא אמור להיתקל בהתנגדות משום צד.

1

פגישה ללא עלות עם מהנדס

פגישה ללא עלות עם מהנדס מומחה מטעם אבילו שמתאים את עמרכת למבנה והצרכים שלכם. 

2

הקמת לוחות סולאריים

תכנון הנדסאי, רישוי מול הגורמים הרלוונטים, התקנת המערכת וחיבורה לרשות החשמל.

3

הכנסה בטוחה ויציבה

מתחילים להרוויח הכנסה בטוחה ויציבה לטווח ארוך ומצוות אבילו שאיתכם בכל התהליך.

מזה לוחות סולאריים?

כאמור, היתרון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא העובדה שמדובר על דרך שאינה מזהמת את הסביבה. ככל שיותר אנשים יעברו לצריכה של חשמל שלא מיוצר באמצעים מזהמים, נוכל להנות מאוויר נקי יותר והצורך במקורות אנרגיה מזהמים יפחת.

 

בנוסף, עבור מי שמצליחים לייצר יותר חשמל מזה שהם צורכים, קיימת אפשרות גם למכור חשמל וכך את עודפי הייצור שלכם אתם פשוט הופכים לכסף. אז גם אם ההתקנה של הלוחות נראית לכם כמו סיפור יקר, אנחנו באבילו יכולים להבטיח לכם שתוך כמה שנים העסק הזה יהפוך להיות רווחי במיוחד עבורכם.

לוחות סולאריים מייצרים החזר חודשי קבוע ומובטח – כל יום שהפאנלים הסולאריים מחוברים והשמש זורחת התשלום החודשי מגיע לחשבון הבנק. שטח הגג שלכם לא מנוצל, זו ההזדמנות שלך לקחת חלק במהפכת האנרגיה הסולארית בישראל, ולייצר נכס שמניב כסף!

מדינת ישראל באמצעות חברת החשמל מתחייבת לשלם לכם למשך 25 שנה הבאות.  היום בהשקעות שונות אפשר לקוות לתשואה של 6-7% בעסקה מוצלחת. שוק האנרגיה הסולארית ייצר הזדמנות השקעה עם תשואה של יותר מ10% כל בשנה והחזר השקעה צפוי בסדר גדול של 9 שנים. 

בשנים האחרונות, מדינת ישראל תומכת בפיתוח גגות סולאריים ומציעה הטבות מס וארנונה בחינם על מערכות סולאריות. המגזר הפרטי זכאי  לפטור מס מלא עד הכנסה שנתית בסך 24,000 ₪, וכן, רק 10% מס על הכנסות שנתיות של לא יותר מ-100,000 ₪.

כל התהליך מא' עד ת' מתבצע על ידינו. החל מהוצאת ההיתרים להקמת המערכת הסולארית,נעשה את כל התהליך מול חברת חשמל גם לצורך הוצאת ההיתרים להקמת המערכת וגם בהתחשבנות על קבלת הכספים על חהשמל המיוצר. חברתנו פיתחה מערכת יחודית המנהלת את הוצאת החשבוניות באופו אוטומטי לחלוטין.

למעשה, בימים הללו קיים מחדל סביבתי וקיים צורך להפחית את כמות פליטת הCO2 שמזיק לכדור הארץ, ובעל קשר ישר על שינויי האקלים בעולם וזיהום האוויר בעולם. 

למזלנו, קיימת הזדמנות לקחת חלק, ולמנוע את ההתחממות הגלובלית של כדור הארץ. מערכת אנרגיה סולארית מפיקה אנרגיה סולארית נקייה וירוקה ומחליפה פליטה של עשרות אלפי טונות C02 לאטמוספירה. כאן בטנגו, אנחנו מאמינים שאנרגיה סולארית היא לא רק דרך לאנושות לייצר אנרגיה אבל גם דרך לסביבה להירפא מהנזק התעשייתי שנגרם לה.

על אף העמידות הרבה של הלוח הסולארי, תקלות שונות יכולות להתרחש מעת לעת. הקפידו על תחזוקה הולמת של הלוחות כדי למנוע מצב של תקלות חוזרות ונשנות. ככל שתשמרו על הלוחות שלכם כך הם יחזיקו לכם לזמן רב יותר. במקרה של תקלה הקפידו לתקן אותה בעזרת איש מקצוע. 

פאנלים סולאריים
שאלות ותשובות

אבילו היא חברה ישראלית ותיקה שעוסקת בתחום של התקנת מערכות סולאריות ולוחות סולאריים. לחברה יש צוות מנוסה שיוכל ללוות אתכם בכל שלב, מרגע קבלת ההחלטה ועד הרגע שבו תוכלו גם אתם להנות ממערכת סולארית שמותקנת על גג ביתכם. אז אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן להשתדרג למערכת סולארית, פשוט תפנו לאבילו, אנחנו נעשה כבר את כל השאר.

צריך עזרה?